Счетоводство

Безкомпромисна 
ангажираност към
изключително обслужване

Цялостно счетоводно обслужване на фирми

Високо квалифициран екип с отговорен и професионален подход предоставя на нашите клиенти интегрирани счетоводни и финансови решения, които спомагат за успешното развитие на техния бизнес.

Консултантски Услуги и Аутосорсинг
  • Данъчно структуриране и планиране
  • Данъчни консултации
  • Финансово планиране
  • Асистиране при прилагане на стратегията за данъчна и финансова оптимизация
  • Изнесени услуги (Аутсорсинг) – изграждане на нов счетоводен отдел за цялостно счетоводно обслужване извън дружеството
  • Завеждане на счетоводните сметки
  • Настройка на счетоводна база данни и изграждане на сметкоплан на подходящия софтуер
  • Консултации относно счетоводното третиране на основните фирмени транзакции и съответните данъчни последици
Счетоводни услуги
  • ДДС Регистрации
  • Вътрешен данъчен одит
  • Месечни справки – декларации по ЗДДС
  • Месечни справки – декларации ВИЕС и Интрастат
  • Представителство пред Българските Данъчни Служби при данъчни проверки и ревизии
  • Тълкуване и прилагане на спогодби за избягване на двойно данъчно облагане
  • Консултиране относно прилагането на подходяща счетоводна политика по Националните или Международните Счетоводни Стандарти
  • Приключване на финансовата година, асистиране в процедурите по годишното приключване и при задължителен одит
  • Изготвяне на годишните финансови отчети по Националните или Международните Счетоводни Стандарти
  • Изготвяне на декларации за данък при източника
  • Справки за НСИ, когато е необходимо
  • Съдействие на одитори при одит
  • Съдействие при връзки с банки и финансови институции
  • Изготвяне на отчети на български и английски език
  • Изготвяне на необходимите справки декларации за НАП, НСИ, Българска Централна Банка
  • Консултации и допълнително съдействие при конкретни нужди на клиента
Текущо счетоводство
  • Текущо счетоводство
  • Ежедневен счетоводен контрол
  • Плащания
  • Вземания
  • Поддържане на регистър на активите и прилагане на амортизации
  • Контрол и мониторинг на паричните потоци
  • Справки, лицензи и сертификати
  • Консолидирани таблици и отчети
  • Възстановяване на ДДС
  • Годишно възстановяване на ДДС
Заплати и осигуровки
  • Изготвяне и администриране на трудов регистър с трудови досиета на всички служители
  • Деклариране пред НАП
  • Деклариране пред Националния Осигурителен Институт
  • Консултации относно социални и здравни осигуровки
  • Изготвяне на пълен набор документи за постъпване и напускане на работа
  • Заплати
  • Мониторинг на целия процес по администрация на заплатите
  • Изготвяне на платежни за осигуровки
  • Администриране на отпуски и болнични листи
  • Представителство при проверки от Инспекцията по труда
  • Изготвяне на документи за пенсиониране, майчинство и др.

Отидете отвъд
собствените си очаквания.